IDAG

Tänkte bara skriva ett inlägg om idag, idag var jag vartfall i stan med pappa. Vi gick runt i 3 timmar ungefär eftersom att vi sedan skulle till min kusin som bor i stan. Jag köpte ett par efterlängtade solbrillor och en jacka. Jag är inte så superhappy med mina solbrills men dom var ganska billiga så jag kommer väl köpa ett par till i veckan eller nått. :D Just nu sitter jag och pratar med scott, eller nehe nu skulle han tydligen gå, då har jag tråkigt igen. Imorron är dey sista dagen på lovet, vet inte riktigt vad jag ska göra då. Kanske åka till täby med nån kompis eller nått? Någon som vill? Aja nu ska jag gå.

ISHKPAT LINNEA !

Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Tack , er var också väldigt söt :D Keep up the good work ^^

2009-04-12 @ 20:24:00
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: tessie

JA ! :)

DÅ BLIR JAG INTE UTTRÅKAD IMORRN ! :D

vill du göra nått me mej ? ^^ :D <3

2009-04-12 @ 21:07:41
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0