HOLA AMIGOS!

Idag vaknade jag och tänkte bara 'palla'. Så ajg somnade om och pappa försökte få mej att gå upp och gå till skolan mej NEJ det ville jag ikke. Men såsmåningom gick jag upp och packade välskan och gick ut till bilen. Sen var jag i skolan och vi hade lite tråkiga lektioner som t. ex matte och engelska. Sen hade vi franska och min lärare har typ försvunnit så vi fick göra vad vi ville i en timme. På rasten så dampade jag och Sarah på Omar för att han inte gav och choklad och då kallade han Conrad en LLAMA! Mitt lilla rosa får, en llama!? Vad är det för fel på folket idag. Han trodde också Conrad var en tjej. Och när jag sa att han var en kille så sa han 'jaha, så vadå är han gay?'. AGH! Iallafall, efter skolan så gjorde jag mej iordning för att åka och köpa ett fodral till Edmund men jag hittade inga snygga så vi ska leta mer. Men en sak kom med hem till lilla mej. Någon som jag gissa? Jo, Twilight DVD:d kom hem till Emelie idag. Den ska kollas på immorgon för efter det fick jag göra läxor och så raderades allt så jag fick göra om. Jag skulle egentligen läst New Moon ikväll men jag vill inte. Jag gillar inte den nu! LÄS INTE DETTA OM DU VILL LÄSA BÖCKERNA FÖR DET KOMMER AVSLÖJA LITT. Dumma Edward bara drar och lämnar Bella mitt i skogen och ba "ja asså, jag vill inte ha dej. så ja, nu drar jag och kommer aldrig kommer tillbaka,". MEN CP PÅ HONOM. Jag gillade ju Edward och nu dampar han helt. Nej asså jag vill inte läsa IKVÄLL. Men immorn lär det bli något.
NU KAN NI LÄSA IGEN!

Nu ska jag duscha lite.
ISHKPAT!

Kommentarer
Postat av: T I F F A N Y

haha, visste inte att u gick i skolan på söndagar ? x')

2009-04-19 @ 21:29:51
URL: http://upss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0