HM..

känner att det har varit ganska ouppdaterat idag, så jag måste nog ta och skriva mer inlägg. och EMELIE DU MÅSTE OCKSÅ SKRIVA LITE IDAG! vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag ville bara säga att jag lever. men jag vet inte om emelie lever hon kanske har dött, vad vet jag. :O men jag kan berätta lite om vad som händer imorron, först så ska jag och pappa åka till stan eftersom att vi inte gjorde det idag, och sedan ska vi till min farbror och faster, vet inte om kusin är hemma. menmen. det är nog det jag ska göra imorron. kommer självklart skriva mer imorron om det också kommer det bilder från stan. just nu sitter jag fortfaranade och väntar på att nån kul ska logga in på msn. nu kanske ni tror att jag har suttit vid datan sen jag skrev det förra inlägget, men det har jag inte. höhö kul för er att veta. men nu vet ni vartfall att jag inte är död, och ni får väl hoppas på att emelie också lever.

PUSS LINNEA! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0