LEKSAKER-ÄR-VI

Tänkte först berätta att igår när jag satt framför msn (som dampade, sorry för att jag bara loggade ut utan att säga hejdå), så blev jag helt plötsligt helt göööööööh. Så jag la mej i sängen och började läsa och så blev jag alldelles varm och konstig och jag kunde inte äta heller. Sen blev jag helt kall och frös super mycket och sen blev jag suuuuuper varm och rullade runt i sängen och försökte få en bra position med bra temperatur. Så jag topg av täcket och då frös jag som en liten gris och så tog jag på det igen och då var jag jätte varm. Sen gick allt bort och jag somnade.... o_o
Och sjuk är jag inte? Lite udda faktiskt.

IALLAFALLENS. Denna helg har jag bland annat varit i en stor leksaks affär där dom hade VÄRLDENS STÖRSTA gosedjur som jag började gosa med!
Favoriten var fåret Corbin, han ska hem till mej någon dag....

  

1. Sarah's uggla
2. JAG OCH CORBIN! VIsst ser man lite söt ut va?
3. Sarah och en stor björn.



Jaaa... Observera Sarah'stunga som är gul...?

ISHKPAT EMELIE!

Kommentarer
Postat av: tessie

fett coola, pax för häst rumpan eller va de nu är ! xD :D <3

2009-04-25 @ 20:55:24
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0