HEADERN

Nu har bloggen en ny design igen, jag vet att den ser lite muppad ut, men för att få bra kvalité på den så måste jag spara headern i png och då ändras fägern på bakgrunden. Är det möjligt vis någon som vet hur jag kan fixa detta? Det skulle vara snällt ifall den personen skulle vilja säga det då. :D Men annars är jag faktist ganska nöjd med designen och det. Även fast det inte är klart. Ska fixa en ny bloglov'in knapp och en ny bild i profilen, eller det kommer kanske få vara samma bild eftersom att Emelie gillar den, men vi får se. Nått blir det vartfall.
Vad tycker du hitentills om headern? :D

ISHKPAT LINNEA


Kommentarer
Postat av: nejla

skita bra blogg :D <33333

2009-04-18 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0