HAREMSBYXOR?

Hejselihejshej! Idag var jag med Linneapea och Bea i täby centrum. Först käka vi lite på "macis" som Tessie kallar det. Sen drog vi till dinsko och kollade på lite snygga skor och jag hitta ett par jättefina men dom kostade 400 så det fick bli en annan dag...... Sen gick vi in på Ginatricot och jag köpte ett par jeanstights och sen träffa vi Tessie där inne så vi hängde lite med henne och så kolla vi på sånadär fula haremsbyxor och dom visa sej va supermysiga och inte alls sådär fula! Så ett par mörkrosa hängde med mej hem och alla andra la undan sina byxor (tessie lite overprotective över sina bruna så ingen annan fick ha!). Sen fick vi lite brottom och sprang till tåget och så vare försenat!!! :( Men vi kom hem iallafall och nu sitter jag här i mina very comfortable rosa haremsbyxor.
KYYYYSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0