GÖRA OM RUMMET

HEJSAN HEJSAN! (:
Kaffe ruset har inte gått bort och eftersom jag är trött på mitt vit och ljus rosa rum så har pappa sagt att jag får göra om lite. Det ska bli tre färger, ljus blått, gräsgrönt och ljus rosa! (:
Kanske låter lite konstigt, men jag tror det kommer bli snyggt. Det ska vara en grön vägg, två ljus blåa och en vit. Sen är gardinerna rosa och kuddar och sånt kommer vara rosa. När vi ska göra det, det vet jag inte. Men att veta grunderna är alltid bra! Förhoppningsvis åker vi till Ikea och köper ett skrivbord när jag kommer "hem" till Dubai. AAAAH jag är SO exited!



Exempel på hur färgerna ser ut tillsammans. (:



Såhär ska jag också ha! Coolt va? Asså en vit gunga istället för en stol vid skrivbordet. Så himmla coolt tyckte jag. Vad tycker ni? Man kan sitta och gunga lite medans man gör läxor (:

ISHKPAT, EMELIE!


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: okej! :)

2009-04-13 @ 10:57:24
URL: http://filurigare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var längesen :3 (A)

2009-04-13 @ 14:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0