FRÅGESTUNDS SVAR LINNEA

Tänkte att jag skulle svara på frågorna till frågestunden nu eftersom att Emelie har gjort det, annars känner jag mej mobbad, hehe. (:

hur kom ni fram till namnet pyjamasbyxa? :D
Svar: Det var Emelie som kom på det, genom att vi snackade om vad man kunde ha för stallnamn på stallet.se och så sa Emelie "Vad coolt det hade varit om man hette Pyjamasbyxa." Och då besämde vi oss för att heta det. :D

Har ni vår väder där du bor ? :)
Svar: Japp, eller vi har mer än vårväder, vi har typ sommarväder. Det är ju trots allt 19 här mitt på dagen! :D

hur länge till kommer ni att blogga tror ni?
Svar: Så länge vi orkar tror jag, vartfall fram till hösten eftersom att vi har planerat massor att göra till bloggen under sommaren. :D

vad händer i sommar ?=)
Svar: Jag ska framför allt vara hemma med familjen och sedan ska jag åka till Blekinge, Skåne och kanske Danmark, Tyskland och England. :D

vad är eran favorit mat?
Svar: Min favorit mat är nog pannkakor, kommer nog inte ändra det på ett tag eftersom att jag alltid har haft pannkakor som favoritmat. (:

jeans eller mjukisar?
Svar: Jag skulle nog använda jeans till skolan men hemma kan det vara skönt med mjukisar. (:

Vilken sötsak skulle ni (nästan) inte kunna leva utan?
Svar: Hm.. svår fråga, jag tror nog att.....hm jag vet inte....jag får återkomma. (:

Favoritaffär?
Svar: Gina tricot måste det vara. :D

Bästa TVprogram?
Svar: Lost och Desperate housewives.

Hur gamla är ni?
Svar: Jag är 13 snart 14. (:

Är ni bästa vänner?
Svar: KLART VI ÄR BÄSTAVÄNNER. Linnea <3 Emelie forlife! :D

Vilka är era favvoband?
Svar: VANILLA SKY! :D

Favvo låtar?
Svar: Love story och Traveling song för tillfället. :D

Vilken stil beskriver ni er själva som?
Svar: Jag har nog ingen speciell stil. Inte vad jag vet vartfall. xD

Hur träffades ni?
Svar: Det var när vi gick på bällstaberg skolan och vi var på fritids. Så gick vi ut och gungade för båda hade tråkigt. Då började vi snacka om att vi ville göra om skolan till typ nått zoo liknade place. Det är vartfall mitt första minne med Emelie. :D

ISHKPAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0