FRÅGESTUND SVAR!

Förlåtför att jag inte skrivet, men som tur är så har vi sötaste Linnea som skriver lite när jag är borta. Jag har helt enkelt haft MYCKET att göra dessa dagar. Berättar kort vad jag gjort under dessa dagar.

Torsdag: Varit hos Kusinen och firat hans födelsedag. Kom hem ganska sent.
Fredag: Smulans kalas (Neah's hund).
Lördag: PÅÅÅSKFIRANDE! Gick upp tidigt för att göra äggjakt och kom hem super sent.

Iallafall, tänkte ta frågestunds svaren nu. Eftersom Linnea och jag kan ha olika åsikter på vissa frågor så är det enklast om jag svarar på frågor i ett inlägg och hon svarar på frågor i ett annat där hon skriver hennes egna svar. Bra? Då får ni dubbelt svar! Då kör vi igång.

-------------------------------------------
Sara :
hur kom ni fram till namnet pyjamasbyxa? :D
Sv: Det var smarta jag som kom på detta namn som ett skämt. Det var när jag besökte skolan och vi satt på musiken och vi började prata om gamla goda tider då man spelade stallet.se. Då började vi prata om stallnamn så sa jag "Pyjamasbyxa skulle va ett coolt namn. HAHA" och så bestämmde vi oss för att göra en blogg med det namnet!


H A I D I J A K O B S S O N

Har ni vår väder där du bor ? :)

Sv: Haha jarråh. Man kan gå runt i shorts!

Linda

hur länge till kommer ni att blogga tror ni?
vad händer i sommar ?=)
vad är eran favorit mat?
jeans eller mjukisar?
svara ärligt nu ;P

Sv:
1. FOREVER! Nja. Kan inte se mej själv som 40 årig bloggare men några år ska bloggen ha på nacken!
2. Jag ska dra till käraste USA och hälsa på familjen. Sen kommer jag hem och åker på ridläger och kanske en tur till Danmark.
3. Hmmm... svår fråga. Jag gillar stark mat. Kanske Thai-soppa?
4. Beror på. Kanske inte går till en fest med mjukisar men ibland kan det va skönt att gå runt med.

Postat av: agnes&josse

Vilken sötsak skulle ni (nästan) inte kunna leva utan?
Favoritaffär?
Bästa TVprogram?

Sv:
1. DONUTS! Jag KAN INTE (inte nästan) men KAN INTE leva utan dessa älsklingar.
2. GinaTricot kanske? Eller Converse Store (:
3. SCRUBS FÖR MIN DEL! <3

Postat av: Lara

Hur gamla är ni?
Är ni bästa vänner?
:)
Sv:
1. Jag är 12 och ska fylla 13. Linnea är 13 och ska fylla 14.
2. JAAAA! ÄLSKADE BÄSTAVÄN LINNEA! Vi två fårever.

Sådär! Säg till om jag glömmde några frågor! (:

ISHKPAT!


Kommentarer
Postat av: Linda

är du ett år yngre än Linnéa ? :O :)

2009-04-12 @ 19:21:23
URL: http://frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0