FANTIS

TJENARE FOLKET! :D
Tänkte berätta lite snabbt om vad som har hänt idag. Först så vaknade jag och då låg jag kvar i sängen lite och spelade ett spel på min mobil som jag typ är beroende av. xD Sedan så gick jag upp för att mamma tjatade så mycket på mej. Åt frukost och sedan åkte vi till stallet. Där stog jag och snackade med Sandra, Elin och Wilma ett tag och sedan så kom stallvärdinnan och berätade vilka hästar vi skulle ha, och när jag kom fram så sa hon att jag skulle ha Fanta. Eftersom att jag aldrig har ridit henne förut och för att alla har sagt att hon är jättesvår så var jag ganska nervös. Men sedan när vi skulle sitta upp nere i ridhuset så var det faktist ganska lugnt. Och sedan flöt det bara på. :D Hon var lite svår i gallopen bara men annars så var hon jättekul att rida. (:

Nu har jag precis duschat och vi ska snart bort till Sammys matte och husse och grilla med dom. :D OCH IMORGON SKA JAG VARA MED TESSIE OCH DET SKA INTE DU! :D

ISHKPAT LINNEA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0