DUBAI MALL

Eftersom jag nu måste göra läxor, ska jag immorgon berätta mer detaljerat om idags händelser. Men jag kan säga att jag och Maya åkte till Dubai Mall och shoppade runt lite. Vi kollade också på världens största akvarie och 'dsicovery centre' där det finns massa akvarie med fiskar och sen gissa vad dom hade? Uttrar och pingviner! Asså observera att det är som ett litet skansen där inne. Så jag blev alldelles hurra och glad när jag såg mina söta små uttrar springa runt och pingvinerna gå runt sådär roligt som dom gör. Sen shoppade vi lite på Forver 21 och någon affär som jag inte har någon ANING vad den heter. Hem följde:

3 linnen, rosa, lila och gult.
1 par blå/vit randiga shorts.
1 rosa cardigan
1 pommfrittfångare (sjal)
1 nagel fil

Converse skulle kommit med också men dom hade inte min storlek i den färgen jag ville ha så...

Bilder på plaggen kommer nog immorgon.

ISHKPAT EMELIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0