CRACK A BOTTLE, DONT LET YO BODY WADDLE

ASHKOF!
Gissa vilket språk det var? Bara riktiga 'pyjamas-fans' skulle veta det. Eller om du möjligtvis klickade runt lite i arkivet...
Jaha, msn funkar inte så jag får roa mej med att snacka med mej själv. Sorgligt. Ingen musik för ljudet funkar inte heller, och Edmund är urladdad (Edmund är min iPod). Förutom att ensamt prata om väder och ekonomi kriser med mej själv, läser jag också lite. New Moon såklart. Förlåt alla 'Jacob-fans' men han är riktigt liten gås måste jag säga. Och växa verkar han inte heller göra. Typ varranan sida står det "Jacob hade växt säkert 10 cm sen jag såg honom sist!". Hur lång är han nu liksom? 5,70? Gåsigt alltså.

Idag blev man påkörd. Igen. Idag känndes det inte precis ont. Men det var lite som om någon slängde vatten på en och man blir lite shockad you know. Men det har hänt några gånger så...

Idag red jag iallalfall. Det gick super dåligt och min lärare var typ sur och av någon anledning så tog hon ut sin ilska på mej även fast jag inte gjorde någon fel. Typ vi skulle göra vänster gallop, så rider jag vänster gallop, och då blir hon sur och säger att jag red fel gallop när folk sa till mej efter att jag red rätt? Sen är det någon liten gås i vår grupp som precis börjat och vad är hon, Nybörjare fortsättning? Hon kan inte ens sitta upp på rätt sida och piskar pollen i ansiktet när hon sitter upp. Sen så tänkte ponnyn lägga sej ner mitt i lektionen, och vad gör hon? Inget! Hon bara sitter där, som om ingenting! Alla ba "Men hallå? Piska hästen så den inte lägger sej ner och rullar!", så fick läraren rätta till lite men sur va hon inte. Och gåsen red ju fel gallop HELA TIDEN och läraren blir ALDRIG sur på henne. Men usch hon ska inte sitta på häst.

Men herre göstanes är klockan redan 9? Jag som ska sova om en timme? Jag fungerar inte utan min sömn. Men jag ska nog ha lite kaffe i min XXXXL Coffee Overload kopp immorgon! (:
Min kompis sa nämligen att jag var otroligt hyperaktiv, men hon har inte sett mej hyperaktiv. Jag kan filma lite också om jag hittar min kamera. Roligt roligt. Men nu ska jag gå och läsa.

OBS att det där med att jag blivit påkörd är ett skämt. Scrolla ner och läs inlägget med min och Linnes konvis.

ISHKPAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0