COMEBACK!

I'M ALIVEEEE!
Förlåt för min lilla paus men jag har varit hos en kompis hela helgen och jag är seriös när jag säger; jag har problem. Jag har kollat på Twilight smmanlagt 5 gånger denna helg, lekt 'skulle du hellre' leken Twilight style och läst ut Twilight och köpt New moon denna helg. Jag erkänner. Jag har problem. Men vadå, it spellbinding. Magi liksom. Plus att vampyrerna är ganska snygga dom. ;)

IAF. Trots att jag är lite freaky, hoppas jag att ni fortsätter läsa bloggen. OCH LINNEA JAG SKA BÖRJA SKIRVA. MEN JAG HAR FAKLTISKT HAFT SVÅRT MED GREJS HÄR I DUBAI. Men efter denna helg blire PANG BOOM med hela grejset.

ISHKPAT EMELIE!
Mohahaha, är man beroende så är man.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0