COFFEE OVERLOAD

Idag har jag varit inne på stan och köpt mjukisbyxor till yours truly och en kompis. Sen har jag mest suttit inne och gjort inget tills vi åkte in till stan och åt på Pizzeria Ciao Ciao eller något. BÄSTA PIZZERIAN EVER! Jag åt en Hawaii som vanligt och drack två Espressos (stavning?) i efterrätt. HAHA. Jag borde inte dricka kaffe. Jag blir galen och mina ögon blir helt stirriga och jag hoppar runt och sjunger och ja. Mer än vanligt iallafall. Det börjar tona ner sej men jag är väldigt vaken just nu. Bra eller dåligt? Hmmmmm.... I LOVE KAFFE (:
Fråga till er : Hur blir ni när ni dricker kaffe?


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag dricker inte ens kaffe :P bara CHAI LATTE<3

2009-04-13 @ 10:47:04
URL: http://filurigare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0