BUTTER GOOSE?

TJEEEEENARE,
märkte precis att om man 'kisar' riktigt mycket medans man säger tjenare, ser man både ut som en kines och det låter lite som om man säger 'kiiiiinnnneeeesss'. Någon annan som märkt detta?

Sitter här och sjunger för mej själv, kanske lite ensamt på något sätt men det är snäppet upp från att prata med mej själv (vilket jag ibland gör). Låten varierar lite. Jag kan börja sjunga på en låt, och byter någon gång i mitten, och slutar med en helt annan. How did we get here? I used to know you sooooo well.... supermassive black hole, glaciers melting.... under my umberella, ella, ella, ey ey ey. Så kan det låta!

Idag har jag varit i skolan (surprise surprise!) och vi hade Physik prov. Igår fick jag panik för att jag tappade bort min bok och kunde inte plugga, men jag fick låna av en kompis och allt löste sej. Det gick väl hyffsat. Glömmde vad vissa ord hette... men även fasst jag KÄNNER att jag fcik rätt så mycket rätt, så vill jag inte hoppas på för mycket. Det blir alltid så med mej. Jag försöker, men det blir aldrig riiiiiktigt rätt. Annars har dagen rullat på. För en gångs skull tyckte jag inte skolan var jätte tråkig. Intressant. Sånt här brukar inte hända. Efter skolan hängde jag lite med Sabrina och Julianna. Kuligt kuligt. Sen kom jag hem och trallade upp till sovrummet och läste 2 hela kapitel i New Moon. Skiiiiills.

Oh My Gosh, jag kom på en affärside när jag satt och läste. Det har med bokmärken att göra, men lika kul ändå. Men ni får inte veta vad det är, mohahaha! Jag ska skapa denna lilla möjang först med hjälp av... någon smart typ, och då kanske ni får se hur det blir.

Yes yes, samma sak som att säga ja ja. Eller som att säga smörgås, butter goose? Svenskar är verkligen udda. Vilken tur att man inte behöver känna sej utanför när man är hemma! (:

ISHKPAT EMELIE!

Ingen bild på Smör.. det gick inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0