BLONDINER...

Idag var jag på stranden, gosh vad mysiga strander dom har här. Fast man måste betala för att komma in...
Jag och Sarah var iaf där, och vi hoppade runt i vattnet lite. Men idag bestämmde jag mej för att jag inte KAN bo i Dubai längre. För det första kan jag inte åka någonstans utan att folk kallar mej "Barbie", "Yellow hair" eller "Blondie" för dom typ aldrig sett någon som inte har svart hår i hela ansiktet (inget emot dom som har svart hår, men alla har det här). Sen kom det upp typ sju gubbar och ba "Ska ni vara med och spela fotboll?". Sen satt vi och åt glass så kommer någon pedofil och sätter sej ner på våran handduk och börja prata med oss om att vi skulle komma och leka i vattnet med honom! Jag ba "NEJ!" och så fråga han om våra namn vi ba "Ööööh... Gertrud och Fecilia" och så bara ignorerade vi honom så fortsätter han prata och tillslut jag ba "MEN KAN DU GÅ?!" och idioten kunde inte engelska så han ba "Shoo shoo?" (vad på arabiska). Och Sarah som kan lite arabiska ba "Ruuuh!" som tyyyyp betyder gå bort tror jag. Så han ba "Ruh?" och så vi ba MEN JA, GÅ så gick han. Idiot. Fatta vad jag hatar att vara blond? Ushk. Om en till människa pekar ut att jag är blond inom denna vecka som kommer, då ni. Då färgar jag håret brunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0