BEFORE I'M THIRTEEN

...ska jag göra följande :

1. Åka till USA
2. Bli full på Coca Cola (har alltid velat pröva...)
3. Äta en rätt med lös utan att må dåligt.
4. Röra en fisk utan att skrika.
5. Lära mej göra något annat än rump-studs och rygg-studs på trampolinen....
6. Hoppa från trean på Tibble badhus
7. Äta en hel glasstårta själv (0 utmaning)
8. Klä ut mej till en emo och gå på stan och säga att jag heter Gladys
9. Klä ut mej till Clown och åka till grönan och låtsas som om jag jobbar där.
10. Lyckas vinka åt en unge utan att den springer iväg vettskrämmd.
11. Göra en kullerbytta på asfalt.
12. Gå upp på min vind och sitta där själv i 10 minuter utan att tänka på The Grudge - uff vad svårt.
13. FYLLA TRETTON! Kan man ens göra det innan man fyller tretton? o_o

Jesus, vilka mål man har. Någon som vill hjälpa mej med detta? Jag ser verkligen fram emot Emo och Clown grejen. Linnea....? Jag hoppas på dej.

Kommentarer
Postat av: tessie

langa diss.

2009-04-22 @ 19:52:35
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0