AT HOME

Nu är jag hemma från stallet och jag sittet här och tråkar. Idag var jag i skolan, jag hade typ inget att göra eftersom att jag är klar med ALLT. :D Och idag läste jag ut Låstaskungen också, grymtskönt att slippa läsa nu. (: Efterskolan så följde jag med Beatrice till vallentuna och där köpte vi glass, vi stog typ i en kvart och föröskte bestämma oss om vilken glass vi ville ha. Men sedan så träffade jag Elin och då sa hon vilken glass jag skulle ha, så  det var bra. :D Sedan så åkte jag hem och då hann jag inte göra så mycket eftersom att jag skulle till stallet. Så när jag kom dit så fotade jag lite och sedan så gick vi ner till ridhuset och skulle rida, idag fick jag rida Paloma. Har aldrig ridit henne så det var kul. Speciellt när vi skulle hoppa också. :D Pappa filmade lite när jag hoppade också så jag tänkte lägga upp, även om jag ser ut som en mupp, hehe. xD

Imorgon så ska vi ha kultur dag på skavlöten (vilken namn asså) kl 09.30 så vi får sovmorgon och sedan slutar vi kl. 13.00. :D









































Mycket bilder det blev idag. :D
Och ignorera mitt fula fejs! (:

Kommentarer
Postat av: sandra heter jag (:

JAHA och varför skulle JAG bli med i bloggen?? xD

2009-04-28 @ 17:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0