LISTDAG

Har man inget att göra, så har man inte. Då kommer random blogginlägg in. Perfekt right? Så vad ska man skriva om? Vi tar en lista hörni. Något annat dyker väl upp sen!

1. Vad heter du? Emelie, snäckigt va?
2. Smeknamn? Vart ska jag börja? Einar är en favorit.
3. Vad har du blivit kallad genom tiderna? Va? Typ... Em?
4. Hade dina föräldrar tänkt ge dig några andra namn? Jadu, kan du väl fråga dom? Skulle vart coolt om jag hette Ragnhild.
5. Hårfärg? Blondin så fin, läppar av idomin (LOL)
6. Ögonfärg? Blå/grå/grön
7. Vilken stil har du? Ja, det varierar. Kanske lite blandning av allt?
8. Sminkar du dig? Ja, när jag orkar.
9. Vikt? Ämh. Jag pallar inte gå och väga mej, så jag gissar typ 40 någonting?
10. Längd? 1,61! WOOHOO!
11. Vilka är ni i din familj? Mamma Sharon, Pappa Anders, Bror Niklas 15.
12. Har du några husdjur? Japp, två hundar vid namn Boss och Martini och två katter vid namn Oliver och Piggelin.
13. Vem betyder mest för dig i hela världen? Många. Familjen och mina bästa vänner.
14. Varför? För att dom bara är det, måste man fråga sådana frågor?
15. Vilken klass går du i? 7:an eller något.
16. Skola? Raffles International School Dubai
17. Trivs du? HELL to the NO!
18. Har du bra betyg? Ganska?
19. Har du många vänner? Nja, vänner och vänner, bekanta.
20. Vem är din bästa vän? Vilka* är min bästa vänner? Linnea, Tessie, Carmen, Sarah, Lukas, Megan och Johanna!
21. Favoritförfattare? Stephanie Meyer, geni!
22. Bästa bok du läst? Twilight och New Moon

23. Sämsta? Någon bok om två ungar som bodde i en discokula och ena hade en kortväxt arm.

24. Favortfilm? Twilight och Madagaskar 2.

25. Favorit tv-serie? Scrubs & CSI Miami!

26. Favoritskådespelare? Jackson Rathbone & Will Smith.

27. Favoritskådespelerska? Ashlet Greene.

28. Bästa film du sett? Twilight och Madagaskar 2?

29. Sämsta? LOL. Måste nog vara Yugi Yo filmen eller vad det nu heter. Och High School Musical, alla 3.

30. Är du allergisk mot något? Kiwi

31. Favoritmat? Jag vet inte. Det som finns på bordet? Ingen lök i...

32. Dryck? Festis for life! Och "påskmust".

33. Godis? Donuts räknas väl? Annars TWIX!

34. Kaka/fikabröd? Ja då blir det Donuts!

35. Glass? Saknar Solero Shots & andra gammla glassar ... men Ben & Jerryäs urval är bra!

36. Frukt? Ämh.. Mango eller Annanas?

37. Grönsak? Men snackar vi nyttigt nu? Seriöst? Vi tar väl majs då?

38. Årstid? Den som passar mitt humör.

39. Färg? Humör igen. Just nu, gul-brun... fråga inte värför.

40. Väder? HUMÖR.

41. Favoritband? Paramore, Linkin Park, Vanilla Sky, Simple Plan, All Time Low och lite Muse.

42. Favoritlåt? Supermassive black hole - Muse

43. Bästa konserten du varit på? Inga konserter...


Update: Det är lite damp med tangentbordet här så om vissa saker inte kom fram så jag lägger till allt nu! (:
Jag hatar när tangent bordet inte funkar.

Nu ska hunden ut! (:

ISHPAT!


Kommentarer
Postat av: THE L TO THE UKAS

VADÅ INTE JAG ÄR DIN BÄSTA VÄN ?! :O:O:O:O:O

2009-04-21 @ 18:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0